MOV MARKETING és un projecte amb més de 14 anys de treball en màrqueting en línia per a empreses nacionals i internacionals, que implanta plans d'innovació en pimes i realitza formació tècnica en centres privats i universitats (UPV, UV, UMH o UPF).
En MOV Marketing dissenyen estratègies globals de presència en Internet, enfocades principalment al posicionament en cercadors (SEO i PPC), i analitzen el seu rendiment i altres fonts de trànsit amb un avançat ús de l'anàlisi web, sobretot Google Analytics. Són especialistes en SEO en Google i Google Analytics, a més de ser membres del programa de Google Partners.
Disposen de les eines necessàries per a fer una anàlisi exhaustiva del mercat i oferir als clients un pla de màrqueting digital adequat, honest, sense objectius il·lusoris, amb seguiment del compliment per part de tots els involucrats en el projecte. Per a aquesta anàlisi utilitzen simultàniament les eines Sistrix, Majestic, SEOmonitor, OnCrawl, Cognitive, Google Analytics, SEMrush, i d’altres d’específiques per a analitzar i resoldre els problemes dels projectes digitals dels seus clients.
MOV Marketing és organitzador del Congrés SEO Professional des del 2009 i del Congrés SEM els anys 2013 i 2014. A més, el director de MOV, Miguel López, és director del màster SEO+SEM Professional i del Programa de SEO Avançat des de fa diversos anys. Les seues accions formatives a tot Espanya, amb seminaris i cursos, han format als SEO que actualment treballen en les millors empreses i agències del país.
La informació continguda en aquesta fitxa d'empresa ha sigut facilitada per la pròpia companyia i la Fundació Parc Científic Universitat de València no es fa responsable del seu contingut.