Des de la Fundació Parc Científic Universitat de València (FPCUV) t'informem que l'Institut de Ciència Molecular (ICMol), situat en l'àrea científic-acadèmica del PCUV, celebra la XVIII Escola Europea de Nanociència Molecular a Santa Pola del 18 al 23 de maig.
Es tracta d'una trobada pluridisciplinària orientada a fomentar la reunió i el debat entre la ciència d'excel·lència i les generacions més jóvens d'investigadors i investigadores. L'Escola se celebra anualment en el marc del Màster Universitari en Nanociència Molecular i Nanotecnologia. D'esta manera, estudiants de postgrau i investigadors postdoctorals que treballen en les diferents facetes de la nanociència —bàsica i aplicada— des d'un enfocament molecular, tindran l'oportunitat de compartir espai i coneixements amb personalitats d'excel·lència científica en la matèria.
La 18a Escola Europea de Nanociència Molecular (ESMolNa2025) pretén oferir un marc adequat per a mostrar i discutir àmpliament l'estat en el qual es troben, entre altres, la química supramolecular, l'electrònica molecular o el magnetisme molecular i les seues aplicacions en àrees emergents, com les tecnologies quàntiques, l'espintrònica, la nanoelectrònica, les energies verdes o la nanobiomedicina, àrees totes elles estretament relacionades amb la nanociència i la nanotecnologia.
Per a més informació, consulta el programa complet en este enllaç.
No t'ho perdes!