Des de la Fundació Parc Científic de la Universitat de València (FPCUV) t'informem de la celebració de la jornada "El valor Estratègic de la IP en les transaccions tecnològiques del sector agroalimentari", organitzat per PONS IP i BIOVEGEN, el próxim 30 d'octubre.
La Propietat Industrial i Intel·lectual (IP) és una ferramenta clau per a la gestió i valorització dels actius intangibles. L'evolució del sector agroalimentari cap a models de producció intensius en coneixement i tecnologia ha incrementat la seua rellevància estratègica.
Una protecció adequada mitjançant instruments com a palesos, marques, varietats vegetals o el secret empresarial permet no sols assegurar una posició competitiva en el mercat, sinó també facilitar la transferència de tecnologia, atraure inversions en I+D i participar en processos de col·laboració empresarial.
Per això, en esta jornada et permetrà reflexionar sobre com impulsar una cultura de la IP que contribuïsca a fomentar la innovació i a enfortir la competitivitat del sector.
Inscripció
Pots inscriure't en el següent enllaç, on pots consultar el programa complet.
Inscriu-te!